1. Masalah tidak boleh login
Pihak 2kali amat menitik beratkan akaun anda demi mengelakkan dari akaun anda dicerobohi kerana terlalu banyak kes dimana pihak yang tidak bertanggungjawap cuba untuk memasuki akaun 2kali anda.
Oleh itu garis panduan telah ditetapkan kepada semua ahli yang ingin menukar iaitu;
Untuk masalah password sila ikuti langkah-langkah ini;
E-Mail ke : lostpassword@2kali.com
beserta;
1. No ID
2. NO IC
3. Password Lama
4. Password Baru
2. Kenapa saya tidak boleh menukar akaun bank sendiri?
Aktiviti mereka dengan login ke akaun anda dan menukar bank akaun anda kepada akaun bank mereka.
3.Pembayaran ke Akaun Bank
Sila pastikan nombor akaun dan penama akaun anda itu betul dan tepat kerana untuk mengelakkan cheque anda ditendang kerana maklumat tidak tepat dan ini pasti melambatkan proses kami untuk membuat bayaran.
Sila pastika nombor telifon anda juga tepat dan dapat dihubungi kerana memudahkan kami untuk berurusan dengan anda jika mengalami apa-apa masalah mengenai akaun anda
4. Pendaftaran yang betul
Anda harus membuat pembayaran sebelum mengisi borang pendaftaran. Jika pihak kami mendapati anda TIDAK membuat pembayaran dan mengsi borang pendaftaran, pemohonan anda akan di padamkan dalam sistem kami.
5. Tujuan Info Upline Didedahkan
Upline yang mempromosikan 2kali kepada anda bertanggungjawap untuk menjawap dan menerangkan program 2kali kepada anda.
Sebarang pertanyaan dan soalan hendaklah ditanya kepada upline anda.
Rujukan "user status" itu menunjukkan status upline anda, samada pabila anda top-up & repurchase, upline anda akan mendapat bonus.
6. Bila saya boleh terima hadiah?
Pengumpulan ahli dan majlis akan dilakukan berasingan kerana tidak semua ahli berada dikawasan yang sama.